Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Gondolom mindenki ismeri az ebay, amazon és hasonló oldalakat, de talán még kevesen az Aliexpress-t. Mielőtt azt gondolod, valami kis béna oldal, tőzsdén vannak, Kína legnagyobb webshop oldala.

Mit lehet itt kapni? MINDENT! Nem viccelek. Konyhába kéne egy szilikon sütőforma? Esetleg, egy kisállataidnak valami etető? Ruha, autódba valami, sátor, cipő, kütyük, edzős cuccok, (pl. TRX), túra felszerelés, sícucc, telefonodra egy új tok, egy USB kábel, LED izzó?...ami nincs az oldalon az nem is létezik :D és minden olcsóbb mint itthon (meg akárhol). SOKKAL!

De, hogy miért most írok róla? Azért mert jön November 11. Hogy mi lesz akkor? Klikk után megtudod, de segítek: akár 50% kedvezmény több millió termékre, de csak 1 napig. Ez lesz a kb. kínai Black Friday. Sőt ha 99dollárt költesz, további 10dollár kedvezményt kapsz.





Mi a jó az oldalban?

Első az, hogy nem kell félni, hogy elveszik a pénzed. Az eladó addig nem kapja meg a kifizetést, amíg te vissza nem igazolod, hogy megkaptad az árut, és elégedett vagy vele! Mert pl. lehet olyat csinálni, hogy megkapod, de azt mondod, egy picit nem tetszik, akkor kérhetsz vissza pénzt. Pl. 10dollár volt a termék, de azt mondod, hogy ez nem az ami le volt írva, de azért nem rossz, 7 dollárt megér neked, akkor 3 dollárt visszaigényelhetsz. És vissza is kapod. Ennyi. Ha meg nem jön meg az áru, akkor azt írod be és visszakapod a pénzt.

Második, hogy az eladókat, úgy mint mondjuk Vaterán lehet pontozni, véleményt írni, így én még pl. olyanban sose csalódtam akinek a neve mellett 4-5csillag volt és 90% feletti elégedettség :) Azt is látod, hogy az adott termékből mennyit adott már el az eladó. Ha ez az 5. eladása, azért érdemes még körül nézni, de attól még lehet jó. De aki a 5000. eladást csinálja és 99,8% elégedett volt, akkor az már jelent valamit :)

Harmadik, hogy pofátlanul OLCSÓ!!!
Hozok egy példát. Akváriumhoz kerestem itthon automata haletetőt. Amiket itthon találtam és értelmes, programozható, az kb. 7-8 ezer ft volt. Gondoltam, megnézem Ali-n, hátha van valami. Kinéztem egy darabot, jókat írtak róla, 3000Ft volt (postázva). Itthon ugyan azt megkapod 7.500-8.000Ft körül (+posta). És ugyan az a márka, főleg, hogy Kínai ugye. Persze itthon is megtaláltam utána vaterán, 4-5ezerért is, de azok is azt csinálják, megveszik kint 3ezerét itthon eladják 4-5ért. Vaterások fele ezt csinálja, hogy kintről megveszi, neked meg eladja haszonnal.
De ugyan ez a helyzet pl. a mobiltelefon kiegészítőkkel, tokok...stb. A nagykerek is kínából vesznek mindent. Miért vegyél egy szilikon tokot 1.500-2.000Ft-ért ha megkapod kínából 500ért postázva? Igen jól olvasod. Többször vettem már 3-500Ft értékű terméket, és akkor is ingyenes a posta.
USB/HDMI kábel kell, egy wifi router, memóriakártya..stb? Keresd itt: Computer & Networking
És ne hidd azt, hogy csak noname dolgokat lehet kapni, meg hamisítványokat. Rengetek profi márka is kapható!

Negyedik, hogy óriási a választék!
Persze van sok ismétlődés is (ugyan azt a terméket árulják többen is), de több millió termék van így is.

De, hogy van a posta költség?
Amikor keresgélsz termékeket, a listázáskor be lehet klikkelni, hogy Free Shipping - azaz - ingyen portázás. Ergo annyiba kerül, ami oda van írva. Persze ez nem gyors posta lesz jellemzően.

Túl szép, hogy igaz legyen! Mi a hátrány?
Ahhoz, hogy tényleg olcsó legyen valami, és megkapd ingyen postázva, ahhoz sokszor sokat kell várni, mivel ilyenkor 15-60napot ígérnek. Ez tapasztalatom szerint kb. 20-35napot szokott jelenteni Magyarországra. Persze, lehet gyorsabb postázást kérni ami pl. 3-8nap, de legtöbbször drága, és nem éri meg. Így elsősorban olyan dolgokat érdemes venni innen, ami pl. nem jövőhétre kell. De hát emberek. Meg kell tanulni előre gondolkodni! :) Régen éveket kellett várni egy autóra ;)

Egy valamit mondjuk nem vennék kintről. Élelmiszert. De lehet csak én tartok tőle. Úgyis azt esszük már rég valószínű :D

Régen írtam már a Sportdirect-ről is, de ez übereli néha :) Rengeteg jó sport cucc van itt is.
Pl. itt egy  TRX utánzat 7500Ft-ért? 9700ért pedig 3-8nap alatt itt is van. De ez is csak egy példa volt. Lehet nem a legjobb terméket választottam ki.
Nézzetek körül. Tuti találtok majd valamit amit érdemes innen megvenni :) Érdemes most itt nézelődni, mert ezek lesznek akciósak majd 11.én. Itt is megtaláltok minden cuccot.
Pl most vettem észre, hogy túrázáshoz használt biztonsági takaró/fólia 1,88$ lesz. Itthon túraboltban 1200Ft-ért vettem.



De vigyázat! Órákat el lehet tölteni a nézelődéssel :)

FeherjeBlog


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]