Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Mindig is akartam valamilyen jó kis zabos keksz/cookie félét csinálni, amit napközben is lehet enni, illetve nem utolsó sorban a családban is bárki megeszik, mert finom :)

Hogy honnan szedtem a receptet? Sehonnan, elkezdtem összeborítani pár dolgot és ez lett belőle. nem lett tökéletes, de nekem bejött, de még dolgozok a véglegesen, így ez megkapta az 1.0 plecsnit =)

Őszintén nagyon az összetételt se számoltam ki előre, inkább az állagra mentem h jó legyen. De ez lett végül.

Elkészítési idő kb. 25-30perc

alapanyagok egy része

 Alapanyagok (katt a névre a linkért ahol van):
- 50g Impact Whey Protein
- 60g Total Milk and Whey - csokis (most akciós)
- 100g Instant Oats
- 110g aprószemű zabpehely (lidl, aldi, spar)
- 4 egész tojás (170g volt nekem)
- 60g Peanut Butter
+ a végén még beledobtam egy őszibarackot kb. 70g volt.
+ kb. 2g Myprotein Flavouring por
+ egy kevés sütőpor (érzésre) =P


Hogy össze is lehessen keverni vizet kell adagolni hozzá folyamatosan, kb annyit, hogy a kanál még megálljon benne, azaz ne legyen túl folyós. Kézzel kicsit nehezebb összekeverni, de nem lehetetlen (alkar edzés, hajrá), de én gépet használtam heh =P Amíg kevered érdemes a sütőt bekapcsolni, olyan 200fok körülre.

Ha megvagy, egy tepsibe raksz sütőpapírt és arra egy kanállal ráadagolod.

15-20 perc alatt meg is van a sütés. (Csekkold közben 1x legalább)

Egy már elfogyott, bocs =D

Vélemény, javaslat:
Nem lett annyira "kekszes" mint akartam (lehet nagyobb hőfok kellett volna?), inkább süti állaga lett, de ennyi baj legyen =) Ízre nekem bejön, de érdemes közben kóstolgatni, mikor kevered ki és akkor tuti jó a végeredmény. Persze nem egy Mypro Cookie, de addig fogom csinálni amíg olyan nem lesz :)
Ha újra csinálnám, lehet raknék bele több gyümölcsöt, vagy egy kis túrót, hogy lazább legyen az állaga, ne legyen olyan száraz, de így is absz. ehető :)
Nyugodtan lehet belerakni valami étcsokit (minél nagyobb kakaó%-osat) is.

Mikorra ajánlom? Táskába bevágni, suliba/munkába vinni, napközben ha megéhezel...stb. Arra figyelj ha esetleg raksz bele túrót is akkor hamarabb romlik.

Tápanyag tartalom összesen:

12db jött ki belőle nekem.
Fehérje: 157g
Szénhidrát: 149g
Cukor: 9g
Zsír: 68,7g

1db-ban átlagosan:
Fehérje: 13,1g
Szénhidrát: 12,4g
Cukor: 0,75g
Zsír: 5,7g

Az egész anyagilag olyan 800Ft körül volt, azaz darabja 67Ft. hát olcsóbb mint egy müzliszelet :)
Egy 60kg körüli hölgynek ez kb. lehetne is a napi kajája =P (ne vegyetek komolyan!)

Lehet megijedsz, hogy hű ez sok zsír. De ne felejtsük, hogy ennek nagyon nagy százaléka jó zsír, de tény, hogy nem diétás kaja =) De ha nem tetszik akkor a mogyoróvajat és a tojás sárgáját ki is hagyhatod akár belőle!

Remélem bejön, nyugodtan alakítsátok saját stílus, ízlés szerint :)

FeherjeBlog

Többi recept: LINK
Tanácsok/Összehasonlítások rovat LINK kötelezően ajánlott!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]