Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

A héten volt egy lehetőségem kipróbálni a Speedfitness nevű csodaedzést.
Gondolataim előtte kb. az alábbiak voltak: úgy mentem oda, hogy ekkora baromságot, hogy lehet kitalálni, és még egy rakat pénzt is elkérni érte. 16+4 perc alatt átmozgatni az egész testet, és közben még erősödsz is? KAMU! De puding próbája az evés, vagy mi...vágjunk bele:


Először is kap az ember egy nagyon feszülős ruhát, srácoknak az alsó része különösen előnyös, kicsit homónak éreztem benne magam, de mondom túlteszem magam az egészen, ha ez a ruha kell, ám legyen.
Egy kedves, hölgy edző fogadott, elmagyarázta mi micsoda..stb. és bevizezte az érzékelőket, hogy jó legyen a elektromos hatás (víz+elektromosság = biztató) =D. Ezzel el is ment egy kis idő, és bele is vágtunk az edzésbe. (egy kis bemelegítést azért hiányoltam, de lehet nekem kellett volna gondolnom rá az öltözőbe)


Speedfit csak keményen


Végig próbáljuk az összes érzékelőt, érzek mindent, oké, és akkor jött a 16perc halál =) Lehet, hogy közrejátszik, hogy utóbbi 1 hónapban kevesebbet mozogtam mint általában, de már fél időnél úgy voltam, hogy végem =D Feladni nem akartam férfi létemre, főleg egy női edzővel, mondván én aztán nem égetem magam...ennyi büszkeség azért volt bennem =) Kaptam két 1kg-os súlyzót a kezemben, majdnem kiröhögtem...felénél már fizettem volna h lerakhassam :) Alapvetően a saját testsúlyt használják ki a mozdulatok, lassú, statikus mozgások, pont ezért nagyon fárasztó tud lenni ez a fajta edzés simán is, nem hogy egy kütyü közben stimulálja az izmaidat is :) Azért kell mozogni mert mindig meg kell feszíteni az adott izmot amit éppen stimulál, nem próbáltam ki, de ha nem csinálod, lehet össze vissza rángatóznál :)
Több edzés program van, én az erősítőset kaptam a hölgytől, ami 4mp feszítés 4mp pihenő...és ez váltakozik, persze erősségben se kímélt :) Fontos a kommunikáció, volt hogy már szóltam, hogy bocs de ez már fáj :D
Végig szenvedtem az edzést, a végén pedig 4perc lazító levezetés. Összességében azt tudom mondani, hogy jó volt! Elfáradtam. Így másnap enyhe izomlázam is lett.

update: lassan egy héttel az edzés után bicepszem még mindig fáj. Igen fáj, és ez szerintem nem izomláz már...nem tudom mi az oka, lehet egyéni eset.

Persze nincs meg az a mozgás öröme számomra, mint mondjuk egy teremben, vagy kint a szabadban, - bár itt is boldog voltam edzés után, de lehet inkább azért, hogy túléltem és nem csapott meg az áram =)  - de tudom ajánlani olyanoknak kiegészítésnek, akik kipróbálnának valami újat, vagy nagyon kevés az idejük. Bár hozzáteszem, hiába 20perc az edzés, az egész átöltözés, beöltözés...stb. kb. 35-40perc tuti volt egyben, ennyi idő alatt meg normálban is lehet edzeni egy jót. :)
Nagyon fontos, hogy alapból ha magunkra rakjuk a stimulálókat attól még sok hatása nincs (ezért baromság amit a teleshopban mondanak, hogy magadra rakod és leülsz a tv elé), mert nagyon fontosak a gyakorlatok amiket közben csinál az ember. Anélkül semmit sem ér szerintem!

Persze semmiképpen nem ajánlom ezzel kiváltani a heti mozgásunkat, magam sem gondolom, hogy még egyszer kipróbálom, de azoknak akik semmit nem mozognak, esetleg izületi problémáik vannak jó alternatíva lehet egy darabig...lehet ez hozza majd meg a mozgáshoz a kedvet =) Passz... :)
De azért ne gondoljuk, hogy a terméket reklámozó arcok ettől lettek olyanok amilyenek, de remélem ennyire azért senki se naív ;)

Ami negatívum a szememben:
- az ára elég magas. Egy edzés kb. 3000 Ft. Persze tudjuk, hogy az idő pénz, tehát véleményem szerint az időben hiányos, de pénzben nem, emberek a célcsoport, akinek nincs ideje másra. Nekik mindenképpen jobb mint a semmi.
- az elektromos impulzusok hatásai hosszú távon nem tudom milyen hatással vannak a szervezetre, valahogy nem érezném biztonságosnak heti 3x így edzeni, (edzés elején alá is ír az ember egy papírt, hogy nincs szív problémája, epilepszia...stb) de lehet, hogy rosszul gondolom.

Összegezve:

 Mindenképpen pozitívan csalódtam benne, érdemes kipróbálni, főleg talán a 30+ os korosztálynak akik kórosan időhiányban szenvednek, illetve olyanoknak akik magukat nehezen veszik rá az edzésre és jót tesz nekik ha vele egy edző aki mondja, hogy mit csinálj és ezt meg is tudod fizetni =)


De ha van időd normál testmozgásra, akkor semmiképpen ne cseréld le arra, mert mozogni jó :) Max próbáld ki egyszer ha van lehetőség, de azért nagyobb örömöt okoz egy "hagyományos" edzés.

FeherjeBlog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]