Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Jöjjön egy kis szemezgetés az általatok kedvelt termékekből. Felhasználói vélemények, amiket ti írtatok! :) ui: bírom a stílusotokat, jókat lehet nevetni mindig :)

Jó szemezgetés és szórakozást :) Várjuk a további véleményeket is! IDE


Impact Whey Protein 
  1. Teljesen jó termék, ár érték arányban verhetetlen szerintem. Oldódása kiváló, nem habosodik. Csak ízesítetlent használtam eddig, nekem bejött!
  2. Oldódása remek, ár/érték kiváló. Ízesítetlen vízzel feloldva nagyon híg tej ízt eredményez (ez persze nem meglepő).
  3. Sütikrémes íz finom, de elég édes utóízt hagy maga után. Eddigi sütikrémes fehérjéimhez képest ízre teljesen azonosnak mondanám. (pro tipp: zabpehely liszttel és instant kávéval keverve reggel tiramisut ihatsz)
  4. Rebarbarás(igen, bátor voltam): ez érdekes íz, felettébb különleges, de annyiban maradnék, hogy nem a mi megszokott ízvilágunknak kedvez, kicsit émelygős, kicsit markáns íz és bármily meglepő rebarbarára hasonlít, noha ennyit azért nem akartam enni belőle soha
  5. Citrom-sajttorta íz: nem rossz, mondjuk a sajttortát annyira nem érzem ki belőle, de szerintem jobb mint a banán, de van egy kis kesernyés utóíze néha...:) 
  6. Epres - ha szereted az eprest, akkor nem fogsz csalódni. Oldódása kiváló, finom, hatásos.

Instant Oats

  1. Instant zab. Gyakorlatilag előfőzött, majd szárított és a végén porított zab, liszt állagú, de jóval sűrűbb-nehezebb anyag, amit különböző ízekben lehet vásárolni, de van ízesítetlen verzió is. Ízesített kilója 1000 Ft, ízesítetlené 500 Ft körül mozog kedvezményekkel.
  2. Isteni íz, főleg tejben, jól telít, nem bántja a vércukor szintet, kiváló reggeli! Csokis tesztelve, szerintem nincs az az ember aki ne szeretné majd és még hasznos is. Vaníliás berendelve, majd írom az ízét.
  3. Epres kiváló, reggeli zabpehely mellé keverem, kakaót kiváltva. Nagyon bejött!
  4. Banános és Vaníliás is tesztelve, mindkettő kiváló :) 

Beta alanin + Taurin kombináció
  1. Edzés előtt fogyasztom, a beta alaninból 1gramm a taurinból 3-4 gramm. A szívem majd kiugrik a helyéről, ideges vagyok, feszült, de csak nyomnám a súlyokat.
  2. Azért a 6 fontért amiért a kettőt rendelem együtt bőven megérte., mivel pörget rendesen. A taurinnal vigyázni függőséget okoz és túl is lehet adagolni, így csak edzésnapokon használjátok.

D3-vitamin / E-vitamin
  1. Olaj bázisú kapszulák, kicsit, óriási dózis! Előbbi mindenkinek kötelező(D), az utóbbi pedig ha intenzíven sportolsz, vagy csempészel dolgokat és a sok stressz kikészít. A D vitamin érezhető javulást okoz a mindennapokban, ha a tessék lássék dózisról felmész 2500NE(nemzetközi egység)-re. Olvasson mindenki utána, ezzel nincs mese, ez kell. E-vitaminnal óvatosan, elég minden másnap is ha nem vagy egy torony... és edzés után C-vitaminnal kombinálni... nem érdemes...
  2. D3 - vitamin, ősszel/télen elengedhetetlen. Ez már orvosi tény. Combos adag, így elég 1 kapszula is (2500NE...pl. a Scitec-ében 500NE van és kb. ugyanannyiba kerül). Ez egy alap kellék, családban is mindenkinek!
Protein Cookie



  1. 12x75 grammos protein keksz, nagyon jó fehérje aránnyal, tekintve, hogy minden szeletben 37,5 gramm fehérje van! Két félét kóstoltam eddig a dupla csokisat és a narancsos csokisat. Mindkettő isteni finom! A nagy kedvenc a narancsos, abból most rendeltem a harmadik dobozzal.
  2. Állaga szuper, akár strandra is lehet vinni, nem olvad meg, k**a finom, csak a család többi tagját meg ne kínáljátok!!! Én elkövettem ezt a hibát, azóta csak azt látom, hogy egyre kevesebb figyel a szekrényben.
  3. Ára: Nem olcsó, de kedvezményekkel 13 font alá ki lehet hozni, tehát olyan 370 Ft környékére jön ki darabja. Megnézve az itthoni árakat és összetételeket ez nem is rossz, de igazán az íz ami a vetéjtársak elé emeli. Nagyon ajánlom!
Protein Dessert


  1.  Ez egy jó és finom dolog, Vaníliásat ettem, valami mennyei! Amúgy egy napközis fehérje. Mondtam már hogy FINOM A JÓ ISTENIT NEKI! NEM MEREM MEGKÓSTOLNI A TÖBBI ÍZT MERT A VÉGÉN SZERELMES LESZEK!!!







FlavorDrops (ízesítő cseppek)
  1. A gyümölcsöknek intenzív ízük van, a vanília annyira nem vág a padlóra. Jó fehérjéhez, amino keverék ergya ízét elvarázsolja, kis rafinériával máris iható hosszú távon is. Ajánlott egy cumó, ráadásul szokták osztogatni íztelen zsákos dolgokhoz kód nélkül is, azt figyeljétek. A gyümisekből nyáron citrommal és gyömbérrel olyan hűsítőket lehet alkotni, hogy magatok alá ***.
MP Flavouring (ízesítő por)
  1. Csokis-mentás! Igen, magadnak ezzel és egy kis extra kakaóporral(én úgy szeretem) kikeverheted a híres ízüket. Nagyon adja! És sok porocskát kapsz.
  2. BerryBlast(új): Ennek valódi gyümölcsíze van, és már annyira vette a fáradtságot a Mypro, hogy nem egy kőolajszármazékkal színezi be... nagyon jó aminohoz, de fehérjéhez is(óvatosan mert kicsit savanykásabb ez). 
  3. Epres - mindenhez jó, fehérjébe, sütéshez ízesítőnek...stb. Nagyon megéri, jön a csokis-mentás :)
És a ráadás:

Myprotein kanál
 1.  Eddigi legjobb testépítő termék, amit vettem! Első használata után alig fértem a bőrömbe, s a teremben is mindenki kérdezgette már, hogy oké hogy cuccozok, de adjak belőle neki is mert ez maga a csoda. EZ A TERMÉK, ami mindenkinek KÖTELEZŐ! Nincs olyan nap, hogy ne használnám és bámulatos, amit elértem vele. Amit ígért azt betartotta, amit  nem azt is. Túlteljesíti a képzeleted, s akár ennél vele húslevest, akár egyszerűen használnád mint az átlagemberek, elégedett leszel vele, sőt még fehérjeport is tudsz vele kimérni a shake-be ha olyanod támad.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]