Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Nem könnyű fába vágtam a fejszét mivel:
  1. Nem vagyok tömegnövelő párti, inkább az otthon magamnak összerakom a fehérjét+szénhidrátot+amit szeretnék típus vagyok
  2. Kismillió termék van, kismillió összetevővel, ezért nehéz összehasonlítani
  3. Különböző embereknek különböző fehérje/szénhidrát arány kell.
Ezért 2 elfogadott kategóriába osztottam a tömegnövelőket. 15-30% fehérjetartalmú termékek és a 30% feletti.
15% alattival nem foglalkozok. Az nem tömegnövelő...az szénhidrát, semmi értelme tömegnövelőként megvenni. Annyiból egy kiló kenyér is nevezhető tömegnövelőnek... :)

Nézzük először a 15-30% fehérje tartalmú készítményeket. Ezt a kategóriát nehezebben hízóknak ajánlom, bár azért nem ilyen egyszerű a dolog.

Katt a nagyításért! - esetleges elírások lehetnek, kérlek szóljatok ha találtok valamit :)




Hát elég változatos a kép. Nehéz összehasonlítani, inkább írok véleményt mindegyikről, meg, hogy kinek lenne jó.

A 11 versenyző gyors jellemzése:

Scitec - Jumbo: Alapvetően nem rossz termék, sok fajta szénhidrát van benne, de alapvetően főleg lassú szénhidrátok. Bár szerintem totál felesleges 7féle szénhidrát, mivel így mindegyikből kevés van benne. Elég lenne az első 3. Ez már csak hatásvadászat, ugyan úgy mint a hozzáadott dolgok, kreatin, glutamin, bcaa, no fokozó, (fél grammnyi mennyiségek 100g) olyan minimális mennyiségben van benne, hogy állítom meg se érzed (max a kreatint), de azért belerakják, hogy ráírhassák. De maradjunk annyiban kezdőknek nem rossz pakk és az ára is elég jó.

Scitec - Mass 20: Első ami feltűnik, kevés fehérje, baromi sok cukorral, ami ha írtó nehezen hízó vagy még talán nem is gond, nah de hogy ennyit nem fizetnék érte az tuti. Ha magadnak összeöntöd otthon szerintem egy 1500ból megvan kilója, de lehet még annyi sem.

Scitec - Tank: Ennek kicsit olyan érzése van, mintha akarnának egy terméket ami mindenre jó, de valójában semmire se igazán. Edzés utáninak van jobb is, estinek is. talán napközisnek lehet a legjobb, de akkor meg ugye jobb enni, tehát nem értem. Persze frankó nagyon a terepminta :P

Full Force - Full Mass: igazából egy alap keverék, semmi extra, de ez is kikeverhető olcsóbban otthon, de alapvetően szerintem tenné a dolgát egy nehezen hízónál.

Myprotein - Recovery Evo: Ez kiugróan sokba kerül, és még a cukor is sok benne a dextróz miatt. Viszont ebben meg profi fehérjék vannak (hidroizolátum és izolátum). Kicsit vegyesek az érzéseim ezzel kapcsolatban, de mivel ez is egy kezdőknek való tömegnövelőnek mondható, ők sok használ úgyse veszik a profi fehérjének azon a szinten, tehát ezt a terméket nem venném meg ennyiért, ami mondjuk lehet a kicsi kiszerelés miatt van, ergo nem ajánlom.

Myprotein - Recovery XS: Ez lényegében egy összeöntött Waxy Maize (kukorica keményítő itthon Carb F) és Tejsavó izolátum. Szerintem jó párosítás, minimális cukor tartalommal, már használható kreatin tartalommal, aminókkal és electrolytokkal, ami itthon nem népszerű annyira, de az izotóniás italok alapvető része, így edzés után nagyon hasznos! Ez véleményem szerint egy jól összerakott termék, legkomolyabb termék itt a sorban, nyugodtan ehetik könnyen hízok is, de meg is kérik az árát, de magamnak is megvenném. Majd kiszámolom mennyiből lehet otthon kikeverni :)

Myprotein - Impact Weight Gainer: Myprotein legolcsóbb tömegnövelője. Lassú szénhidrátok, de viszont fehérje izolátummal párosítva, minimális cukor tartalommal. Ezt a terméket inkább reggeli fogyasztásra, vagy napközben tudnám elképzelni bármilyen testalkathoz. Szénhidrát kiegészítésnek kiváló. Esetleg még akkor érdemes a használata, ha tudod, hogy edzés után egy jó darabig nem tudsz majd szilárd tápanyagot bevinni.

Myprotein - Hard Gainer: Ez is kicsit kérdőjeles termék számomra. /meg is szűnt a termék/ Tej fehérje Koncentrátummal, ami lassúbb fehérjének mondható, párosítva gyors szénhidrátokkal, és gyors Izolátummal. Nem értem a célját, de lehet az angolok tudnak valamit :) Persze próbálják kihasználni a gyors és a lassú felszívódás előnyeit...de én annak a híve vagyok, ha akarok edzésutánit, akkor csinálok egy olyat, ha napközbenit akkor egy olyat.

Biotech USA - Hyper Mass 5000: Nehezen hízóknak egy jó edzés utáni termék, egy kategória a Mass 20-al kb. Szintén az a helyzet, hogy a termék a célközönségnek nem rossz, de ennyiért nagyon drága. Ezt is kikeverném otthon, fele ennyiből :)

Biotech USA - Nitro Gain Gold: Itt talán a Jumbonak akartak vetélytársat, összeöntötték ami volt a gyárban és lett ez :) De viccet félretéve, edzés utánra nem rossz termék, talán jobban való edzés utánra mint a Jumbo.


Na és most jön az, hogy válassz :) Én nem fogok senki helyett. Max ha nem tudsz dönteni, akkor írd meg, hogy kinéztél 2-3 terméket, ez és ez a célod, ilyen alkat vagy...stb. Akkor segítek dönteni!

Amit én személy szerint javaslok, hogy keverj ki magadnak egy terméket. Tuti olcsóbb lesz. Myprotein-en pedig a rutinosak tudják, hogy szokott lenni 50% kedvezmény tömegnövelőkre. Akkor érdemes bevásárolni.

Mielőtt megköveznének a mindenféle multi mátrix hívők, miért vagyok ellenük? Nézzük. Tegyük fel beviszel 100g-ot valamelyik termékből. Ebből kb. 25g fehérje jó indulattal. Mi értelme van, hogy ez a 25g szét van szedve 5g-os adagokra és mindegyik másmilyen fehérje. Elárulom, kb semmi. Persze gondolom profi versenyző vagy, és számít neked hogy így 0,5%-al jobban hasznosul (vagy nem) a fehérje...te dolgod, egészségedre (másik kérdés, ha profi vagy akkor miért ilyen termékeket fogyasztasz?) De lehet csak én vagyok ilyen maradi, hogy szeretem tudni, hogy miből mennyit eszek... =)

Második rész 30% feletti fehérjetartalmú termékekkel itt olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bottom Ad [Post Page]